Lomaa

Tällä hetkellä olen, ihme kyllä, Vaasassa. Tulin pitkästä aikaa kotiin tiistaina. Olen ollut kesälomalla aika vähän Vaasassa, joten ihan kiva välillä käydä täälläkin. Vaikka tykkään kyllä matkustamisesta, ja siitä, että on paljon tekemistä. Mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut, olen treenannut, lukenut, nähnyt kavereita ja käynyt uimassakin kerran. Satu tuli kotiin perjantaina Tallinnasta, missä hän oli äidin kanssa pari päivää. Ennen Tallinnan reissua Satu kävi myös lääkärillä, kontrolli jalan parantumisesta. Jalka on parantunut hyvin, ja paranee koko ajan. Satu saa alkaa vesijuoksemaan, pyöräilemään ja tekemään voimaharjoituksia vähitellen!

Itse kävin tänä aamuna juoksemassa pitkän lenkin Pilvilammen maastoissa. Juoksu tuntui helpolta, ja muutenkin oli mukava juosta ihan yksin, kaikessa rauhassa. Olin kohtuullisen aikaisin liikkeellä, joten en törmännyt moneenkaan ihmiseen. Yleensä tykkään reenata muiden kanssa, mutta välillä on kiva mennä ihan yksinkin. Tulevat päivät vietän Vaasassa ilman suurempia suunnitelmia. Satu menee Kokkolaan, koska siellä hän voi paremmin kuntouttaa jalkaansa.




//Just nu befinner jag mig i Vasa. Jag kom hem i tisdags, och har alltså varit här hela resten av veckan. Jag har varit väldigt lite hemma under sommarlovet, så på ett sätt är det skönt att vara hemma en stund. Fast jag tycker nog om att resa och ha mycket att resa. Jag har tränat, läst böcker, träffat kompisar, till och med simmat en gång och bara varit hemma. Inte något speciellt alltså. Satu kom hem i fredags från Tallinn där hon tillbringade några dagar med mamma. Hon besökte också läkaren i Helsingfors för några dagar sedan. Foten blir bättre hela tiden, hon fick bort Walker och får börja vattenlöpa, cykla och styrketräna småningom!


Idag löpte jag lång länk runt Molnträsket. Det kändes rätt bra. Jag fick löpa i lugn och ro, jag for redan ganska tidigt, så jag mötte nästan inga människor där. Oftast tycker jag om att träna med andra, men ibland är det skönt att träna helt ensamt. De kommande dagar kommer jag att vara här i Vasa. Inga stora planer har jag inte. Satu ska till Karleby för att där kan hon bättre rehabilitera sin fot.



Kommentit